Tuesday 5 May 2009

kenape selalu nk jadi cam org lain?
kenape??
kenape sesuatu yg kite suke tu..
xberlaku dalam diri kite?
kenape adanye perasaan "nk jadi macam die?"
.
kenape wujudnye perasaan x puas?
xpuas dgn ape yg ada?
aku jadi camni tiap2 kali aku bukak blog org lain..
terutama blog "itu"
*sori xleyh gtau blog sape*
.
rase naaaaaaaaaaaaaakkkkkk sgt dapat, ape yg die dapat..
smpi kadang2 bengang plak..
.
terpikir plak..
aku nk cube jadi cam org lain..
ada ke org cube nk jadi cam aku plak?
ape yg ada kat aku?
ape kelebihan yg aku ada?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

YoU'LL NeVeR kNeW uNtIlL tHe DaY cOmE..

4 comments:

Nuyu Yusof said...

yea..
saya juga ada perasaan begini kadang2..rasa cam nak jadi cam orang lain..perasaan ini begitu membencikan dan ianya ntah pape je..

LaLoQuE said...

heheh..
sokong!

Anonymous said...

Manusia selalunye susah nk bersyukur dengan ape yg dimiliki..
kita selalunye x perasan dengan kebaikan yg kite ade, tp sibuk mengejar kebaikan yg dimiliki orang lain..
mgkn kte x sedar, yg orang lain pun mgkn cemburukan ape yg kite miliki..

Discover the strengths in yourself..

LaLoQuE said...

iA..
time kasih..