Thursday 26 March 2009

kantook!! nk titon!!

segalanya bermula bile sorg mamat ni terhilang keldai die yg bername "farah"
org name farah jgn marah ye..
tgh2 nk carik tu terjumpe ngn sorg awek yg cun gile tgh kena keja ngn malaun2 mane tah..
die pon bawak la watak hero ngn tolong lawan malaun2 tu..

nk pendek kan cite..
awek tu ada kuasa magic..
pastu awek tu cite la yg die nk halang ayah die idop kn sorg ahli sihir yg jahat name die ahriman..
game ni complex sket, so susa nk cite kenape die kena lawan org jahat..
lawan2nye sikit je pon..
byk aksi2 luar biasa die je la..
contoh : berlari kat dinding, jalan atas siling, terbang, jalan anti-graviti dan lain2..

mamat ni kena lawan 4 ketua yakni anak buah ahriman tuh..
lepas die da lawan sume 4 malaun tu..
last2 die kena lawan ayah pmpn tadi sambil di bantu pmpn tu sendiri..
akhirnye bile mamat ni kalahkn ayah pmpn ni tadi, ayah die pon bunuh diri..
tinggal la last step untuk pmpn ni kurung balik ahriman dalam sebatang pokok..sebab die ada magic..
skali rupe2nye..
die kena bg nyawa die untuk kurung ahriman tu..
n pmpn tu mati..

part ni aku bengang nih..
aaaaaaahhhhhhh..
mane boley suke suki matikn awek tu..

pastu mamat tu pon sedey2 die dukung pmpn tu letak kat satu tmpt kat temple tu..
pastu die potong balik sume pokok2 yg kurung anak2 buah ahriman ngn pokok yg kurung ahriman tu..
pastu die dapat idopkn balik pmpn tu..
pastu pmpn tu tny "why??"
pastu ahriman pon terbebas kembali..
pastu aaaaaaaaaaahhhhhhhh..
tensi aku asyik gune 'pastu' je!
tapi macho gile la mamat ni..
ending die..
die buat satu persoalan..


"What is a Grain Stone in a Sandstorm??"


aku x paham sgt mksd die sebab english aku teruk..
tapi aku rase die cam nk bgtau..
pmpn tu lagi berharga dari segala-galanya..
waarrrggghhh..
xpuas atinye ending die!!
tambahan plak penat aku main untuk kurung sume2 org jahat tu..
last2 aku kena bebaskn dorg balik untuk satu pmpn..
wahhahahaha..
gile ah!

2 comments:

Nuyu Yusof said...

bakpo lawok ngat game tuh?
hahaa ;p
selamat la name farhanah..
bukan 'farah'anah..hua3~~

LaLoQuE said...

heleyh..da itik tu itik je laa..kekeke..