Wednesday, 12 August 2009

dah 3 hari aku batuk & selsema..
tp aku x demam..
arini 13hb lapan, baru la aku tergerak ati nk g klinik..
risau gak ngn babi nih..
sblm g klinik, aku bukak internet search pasal flu nih..
rupe2nye, swine flu ni bukan la dari babi..
haish..
.
biasenye klinik kerajaan ni mmg byk pesakit yg datang..
kalau aku pegi, sejam bese da setel..
kerusi menunggu pon biasenye ada je kosong..
tp "babi" punye pasal..
pukul 730 aku smpi..
kol 10 baru setel..
aku siap kena duduk atas lantai..
org lain yg lewat2 tu dok la kat luar..
sian..
.
doc kate, aku ni berisiko tinggi..
sebab aku ada asthma..
die bg ubat sket2, pastu suh aku lepak kat umah..
harap2 xde mende lah..
.
.
virus punye pasal, babi dapat name..




Peserta Rombongan
pemandangan dalam air time kat Tasik Dayang Bunting [camne la bole amek gamba dalam air ek? hehe]




disambar helang..
.
.
.
next destination..
anyone?

Tuesday, 4 August 2009

ikan2 nih tolong makan cagu.hehehe..
sedikit update mase kawen abg aku aritu..
.
.
.kek ni la yg wat aku geram! aku x dapat makan! secret recipe tuh! american chocolate plak tuh!
.
sepupu aku yg besar pintu
.
kitorg mane pakai mak andam.kakak aku da cukup tere da.heh..
.
pinjam tengkolok kejap ye bang.mase aku belom tiba lagi.hehe..
.
.

p/s : sape yg aku ajak datang kenduri aku tp xdatang mesti nyesal pny la pasal x datang~

Friday, 31 July 2009

one day a husband ask his wife..
.
" why do you love me? "
.
' i don't know '
.
" we've been together for a life-long, you still don't have a reason for it? "
.
' i'm still looking for it '
.
" great. i hope you won't find it "
.
' why? '
.
" so you will keep loving me "
i'm glad for what i have
becoz if i don't
i'm going to pray for it
.
p/s : xdapat masukkn gambo2 latest..pasal laptop still rosak..huhu

Thursday, 23 July 2009

betol la org melayu ni bawak kete cam s**l..
ban*ang betol..
bole mati aku tadi tau x?
bawak kete da la slow nk mmpos..
pakai tepon plak tu..
org nk potong die laju jgk..
nasib baik kete depan pelan..
nasib baik yg kat depan tu bukan lori..
.
.
otak letak kat punggung..

Tuesday, 21 July 2009

huhu..
laptop wat hal plakkkk..
geram betol!!
hum..
sabtu ni abg kawen..
kali ni belah kitorg plak..
harap2 sume jalan lancar la..
aminnnn...

Monday, 13 July 2009

alhamdulillah..
lega abg da setel..
akad die sah in one try wa cakap sama lu..
tp suare pelan..
rase nk upload je video tu..
heh..
pada kawan2ku yg kawen taun nih..
tahniah..
.
.
.
.
p/s: fisrt and the last time aku jadi pengapit. sape2 lagi nk aku jadik pengapit, sound la awal2..nnt ak pegang air-cond mase nk kipas korg nnt..hehe..

Thursday, 9 July 2009

tekejut cam ni bile dgr result dak2 nih

result kuar dah..
alhamdulillah..
lulus..
tp siyes result taun ni pelik dan memeranjatkn..
tahniah la pada yg dapat JJ tuh..
[ramai gile dapat]