Sunday, 11 October 2009

What i've done 2009?



SMASKP united

Cemane bole masuk longkang tu?(klik untuk besar)
.
Ceni care main die..
.
Durian mane bley lopeee..

otai dari indonesia..hehe..

Sedara-mara xboleh lopeee juge..(kenape durian dlu, baru sedara? adakah durian lagi penting dari sedara?)
.
cYa..next summer..insyaAllah~

Monday, 28 September 2009




raye first dah cenggini..isk2..
.
Heh!!
.
Lepak kat umah ijo jap sblm g kenduri kawen kre.
.
Tu dia..pengantin yg paling shining tuh..
.
Motif gambar : Brooch di muzium terengganu.
.
Kesimpulannye..bawak kete elok2 time raye2 nih..







Wednesday, 2 September 2009

hari yg malas
masa yg berlalu
rutin yg sama
sesal yg berulang
otak yg kosong
fikiran yg kolot
jiwa yg busuk
wang yg terbang
nafsu yg meliar
iman yg secubit
.
apa sebenarnya yg berlaku??

Wednesday, 12 August 2009

dah 3 hari aku batuk & selsema..
tp aku x demam..
arini 13hb lapan, baru la aku tergerak ati nk g klinik..
risau gak ngn babi nih..
sblm g klinik, aku bukak internet search pasal flu nih..
rupe2nye, swine flu ni bukan la dari babi..
haish..
.
biasenye klinik kerajaan ni mmg byk pesakit yg datang..
kalau aku pegi, sejam bese da setel..
kerusi menunggu pon biasenye ada je kosong..
tp "babi" punye pasal..
pukul 730 aku smpi..
kol 10 baru setel..
aku siap kena duduk atas lantai..
org lain yg lewat2 tu dok la kat luar..
sian..
.
doc kate, aku ni berisiko tinggi..
sebab aku ada asthma..
die bg ubat sket2, pastu suh aku lepak kat umah..
harap2 xde mende lah..
.
.
virus punye pasal, babi dapat name..




Peserta Rombongan
pemandangan dalam air time kat Tasik Dayang Bunting [camne la bole amek gamba dalam air ek? hehe]




disambar helang..
.
.
.
next destination..
anyone?

Tuesday, 4 August 2009

ikan2 nih tolong makan cagu.hehehe..
sedikit update mase kawen abg aku aritu..
.
.
.kek ni la yg wat aku geram! aku x dapat makan! secret recipe tuh! american chocolate plak tuh!
.
sepupu aku yg besar pintu
.
kitorg mane pakai mak andam.kakak aku da cukup tere da.heh..
.
pinjam tengkolok kejap ye bang.mase aku belom tiba lagi.hehe..
.
.

p/s : sape yg aku ajak datang kenduri aku tp xdatang mesti nyesal pny la pasal x datang~

Friday, 31 July 2009

one day a husband ask his wife..
.
" why do you love me? "
.
' i don't know '
.
" we've been together for a life-long, you still don't have a reason for it? "
.
' i'm still looking for it '
.
" great. i hope you won't find it "
.
' why? '
.
" so you will keep loving me "
i'm glad for what i have
becoz if i don't
i'm going to pray for it
.
p/s : xdapat masukkn gambo2 latest..pasal laptop still rosak..huhu

Thursday, 23 July 2009

betol la org melayu ni bawak kete cam s**l..
ban*ang betol..
bole mati aku tadi tau x?
bawak kete da la slow nk mmpos..
pakai tepon plak tu..
org nk potong die laju jgk..
nasib baik kete depan pelan..
nasib baik yg kat depan tu bukan lori..
.
.
otak letak kat punggung..