Tuesday, 19 May 2009

ni pehal sume wat post conclusion pasal exam pharma nih?


aku pon nk tulis gak~

.  .  .  .  

.  .  .  .  .  .  

.  .  .  .  .  .  .  .

aku x tau nk tulis ape..

ha~

papehal pon, aku tgk exam kali ni ramai org senyap je..

xbyk ckp..

tah apesal tah..

wokeyh!

first of all..

aku dapat 2 award..

ni yg pertama..

daripada adik itik..

dan ada plak rules2 yg pelik2..

kena plak awardkn mendalah ni kat org lain..

aku xde org nk di awardkn..

maka aku meng'award' kn si peng'award' tadi..

maka pemenang nye adalah~

jeng jeng~

ADIK ITIK!!

adik kepada mamat nih ----> ITIK

.

.

yg kedua..

ni pulak, award dari seorg yg misteri..


seterusnye die ada rules gak..

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

beliau bekerja dgn misteri nusantara..(tu sebab die misteri)

bukan keje kat restoran nusantara ye dak2 mansurah..

skng ni die tgh mencari misteri kenape minum air kelapa laut bole lemah tenaga batin..

dan smpi skng lecturer die pening cane die bole luluskn tesis tu..

.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

alamak..

mls nye..

nnt2 la..

bile ada mood nnt edit balik..

hehe..

emm..

rasenye tu je..

sekian..

time kasih..

p/s : sape2 yg nk award tu..bole la gtau..nnt bole edit balik letak dalam blog nih name anda..sekian..

Saturday, 16 May 2009

tadi sy call family sy

sy borak2 ngn ayah sy..

pastu die cakap..

"kim salam kat kawan2 tau. xkire la laki ke perempuan.SEMUA!"

sy tgh pening cemane la nk bgtau SEMUA kawan2 sy tuh..

huk huk..

ini la effort terakhir yg ada..

sape2 yg bace tu sila2 la tinggal kan komen ye..

time kasih..

p/s : stakat ni baru 2org je jawab salam..

Tuesday, 12 May 2009

Saturday, 9 May 2009

Hari Ibu


MUahhxxXX!!

Esok hari ibu..

Jgn lupe ucap kat mak kite..

Tp mak kite ni special "satu hari" ni je ke?

ada org kate "hari-hari, hari mak aku..buat ape nk sambut?"

mmg pon..

tapi  kite tak ucap "SELAMAT HARI IBU" hari-hari..

.

.

.

HAPPY MOTHER'S DAY and hepi exam(isk..isk..)

Tuesday, 5 May 2009

internet terlaju dalam dunia~

................................*klik untuk kecikkn*

oh lihatlah dunia~

aku la manusia berinternet paling laju dalam dunia~

mwahahahhahhaha...

kenape selalu nk jadi cam org lain?
kenape??
kenape sesuatu yg kite suke tu..
xberlaku dalam diri kite?
kenape adanye perasaan "nk jadi macam die?"
.
kenape wujudnye perasaan x puas?
xpuas dgn ape yg ada?
aku jadi camni tiap2 kali aku bukak blog org lain..
terutama blog "itu"
*sori xleyh gtau blog sape*
.
rase naaaaaaaaaaaaaakkkkkk sgt dapat, ape yg die dapat..
smpi kadang2 bengang plak..
.
terpikir plak..
aku nk cube jadi cam org lain..
ada ke org cube nk jadi cam aku plak?
ape yg ada kat aku?
ape kelebihan yg aku ada?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

YoU'LL NeVeR kNeW uNtIlL tHe DaY cOmE..

Monday, 4 May 2009

walaweh~

1stly..
just wanna say i'm sorry..
recently my post is full of crap..
many says "ape yg die merepek nih?"
it's like, i want to tell something..
but don't wanna u to understand..
wut the fish?
.
2ndly..
exam da dekat..
gud luck sume..
thnx pada yg membace..
doa2kn rakan..
.
lastly..
i promise not to write something useless anymore in this blog..
i feel terrible when reading other blogger posts..
fiuh..
.
.
.
.

wait~
isn't it "INI BUKAN BLOG" ??
aww crap~

Saturday, 2 May 2009

peminat mamat2 korea sile jangan jeles!

akhirnye..



.

hah!

tenet da ada balik dah!

lega rasenye..

setelah sebulan menahan lapar dan dahaga..

akhirnye berbalas juge kesabaran ini..

selamat menyambut hari raye..

[haa??]